Web Аналітика

Ретельний моніторинг та аналіз поведінки аудиторії допоможе підвищити ефективність продукту

Що це таке?

Web-аналітика — система вимірювання, збору, аналізу, подання та інтерпретації інформації про відвідувачів веб-сайтів з метою їх покращення та оптимізації. Основним завданням веб-аналітики є моніторинг відвідуваності веб-сайтів, на підставі даних якого визначається аудиторія сайту та вивчається поведінка відвідувачів для прийняття рішень щодо розвитку та розширення функціональних можливостей веб-ресурсу. Веб-аналітика дозволяє не лише працювати над покращенням сайтів, а й проводити роботи з оптимізації бюджету на онлайн просування.

Послуги

Обговорення з клієнтом завдань бізнесу

Залежно від того, що є для бізнесу цільовою дією, встановлюються метрики ефективності інтернет-ресурсу (показники KPI для сайту). Ви можете вплинути на дію відвідувачів та вибрати пріоритетні: замовлення послуги із сайту, збереження прайс-листа, відвідування сторінки контактів. Ми знайдемо показники, які здатні влучно оцінити результат ведення бізнесу Вашої компанії в інтернеті.

Встановлення на сайт та налаштування Яндекс.Метрика, Google Analytics

Водночас дані системи дадуть повне уявлення про відвідувачів Вашого сайту та їх дії. Знаючи цілі Вашої компанії, ми налаштовуємо в Яндекс.Метрика та Google Analytics збирання потрібних даних. Лічильники статистики зафіксують, коли відвідувач вчинить бажану дію.

Збір та аналіз отриманих даних

Проводимо аналіз воронки продажів вашого сайту. Виявляємо, коли і чому користувачі йдуть з вашого сайту. Проводимо аналіз: трафіку; контенту сторінок; аналіз ефективності рекламних кампаній; аналіз юзабіліті сайту; поведінки користувачів.

Сегментування клієнтської бази

Сучасними методами машинного навчання проводиться сегментація користувачів налаштування таргетированного впливу під кожну з виділених груп. ML-методи допомагають автоматично приймати рішення щодо кожного клієнта в режимі реального часу, що дозволяє максимально оперативно відстежувати всі сегменти.