Social Media Marketing
Формування лояльної аудиторії навколо бренду
Послуги
-
Розробка SMM-стратегії
Залучення клієнтів через різні канали: контекстну та медійну рекламу, SEO, SMM, контент-маркетинг.
-
SMM
Підвищення лояльності аудиторії за допомогою корисного та переконливого контенту.
-
Управління репутацією у соціальних мережах
Підтримка довіри клієнтів та стимулювання продажів у соціальних мережах.
-
Аудит соціальних мереж
Залучення клієнтів через різні канали: контекстну та медійну рекламу, SEO, SMM, контент-маркетинг.
-
Таргетована реклама
Підвищення лояльності аудиторії за допомогою корисного та переконливого контенту.
-
Спецпроекти
Підтримка довіри клієнтів та стимулювання продажів у соціальних мережах.
Комплексна SMM-стратегія
SMM стратегія - це найкоротший шлях з точки А (поточна ситуація) до пункту Б (до поставлених цілей):
Побудова довгострокової комунікації з існуючими та потенційними клієнтами;
Збільшення продажу та лояльності клієнтів при одночасному зниженні витрат;
Поліпшення іміджу бренду, клієнтського досвіду та підвищення цінності продукту;
Підвищення усвідомленості у прийнятті рішень щодо маркетингових інвестицій.
Переваги
-
Глибока аналітика
Просування починається з розробки стратегії, а розробка стратегії – з вивчення бренду та ринку.
-
Команда експертів
Над проектом працюють SMM-фахівець, копірайтер, дизайнер, аналітик та спеціаліст з реклами.
-
Гарантія результату
Ви сплачуєте винагороду лише при досягненні нами KPI, зафіксованих у договорі.
-
Орієнтація на бізнес-завдання
Ми розуміємо, як реалізовувати глобальну мету бізнесу в комплексі з іншими інструментами.
-
Виробництво контенту
Від фотосесій та відеороликів до програм для соцмереж.
-
Прозоре ціноутворення
Деталізовані кошториси для кожного етапу робіт замість «все включено».
Чому ми?
Ми виступаємо за стратегічний підхід до вирішення ваших маркетингових завдань. На початку кожного проекту ми проведемо аналіз ринку, цільової аудиторії та наявних активів у соцмережах (у разі їх наявності), після чого сформуємо креативну концепцію проекту та набір тактичних інструментів для ефективного просування у соціальних медіа.
- Аналіз ринку та конкурентів
- Завдання проекту та цільова аудиторія
- Концепція рекламної кампанії
- Підбір майданчиків та розрахунок ефективності
- Регулярна та прозора звітність